niedziela, 16 lutego 2014

Uwaga

Hej, tu @DameHazza
Po przeczytaniu kilku komentarzy pod tamtym rozdziałem stwierdziłam, że nie powinnam zostać bez zdania.
A więc, po pierwsze nie olewamy tego bloga i naprawdę staramy się dodawać jak najszybciej. Nie jesteśmy jednak przewidzieć wszystkiego. Przede wszystkim nie chcemy, żeby rozdziały były pisane na siłę. A ostatnio ja i Oliwia (@Jus_luv_Game7) nie mam po prostu chęci na pisanie. Rozdziały są pisane na bieżąco, więc czasami trzeba poczekać nawet miesiąc na nowy. Wiemy, że powinnyśmy spiąć dupy i w końcu dodawać w normalnych terminach, ale szkoła i inne obowiązki nas przytłaczają. Zdajemy sobie sprawę, że dodając tak rzadko, tracimy czytelników, ale jak już tłumaczyłam, notki pisane są na bieżąco. Dodawanie co chwilę postów typu, że dodamy jest bez sensu. Jeśli zamykałybyśmy bloga na pewno byście o tym wiedziały.
Muszę szczerze przyznać, że mimo wszystko dwa ostatnie komentarze mocno mnie dotknęły i zrobiło mi się naprawdę przykro.

37 komentarzy:

  1. Ja nie rozumiem ludzi którzy tak narzekają, przecież wy też macie swoje zajęcia, obowiązki, sprawy i krócej mówiąc swoje życie... one/oni tak piszą bo im przeczytanie rozdziału zajmuje może 5-15 min a napisanie go jednak trochę więcej, a gdyby mieli sami pisać takiego bloga to by sobie też czasem nie dawali rady z dodawaniem rozdziałów na czas, więc nie rozumiem o co robią to zamieszanie... pewnie nie mają co robić tylko siedzą cały dzień przed kompem i czekają na nowy...
    Ja tam się nie gniewam. Kocham waszego bloga i możecie zwlekać nawet i 2 miesiące ale jeśli macie do tego powód to ja i tak będę czekać żebym potem mogła przeczytać to co stworzyłyście... a piszecie cudownie i Kocham Was za to ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam nie chciałam , żebyś była smutna ( to ja napisałam jeden z tych dwóch komentarzy ) naprawde przepraszam tylko czytałam już 10 blogów w których były podobne sytuacje , np . były dwie autorki pisały bosko i nagle przestały dodawać i to tak trwał i trwał aż do dziś niema następnego ......
    naprawde jeszcze raz przepraszam , że was uraziłam ale nie chiałam doznać deja
    vu ..... jeszcze raz przepraszam za moje zachowanie ..... naprawde mi teraz głupio z tego powodu :'''( jeszcze raz bardzo przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja napisałam zaraz po twoim, czyli to nasze komentarze .. Przepraszam :(
      Nie wiedziałam że aż tak Cię to zaboli. Jeszcze raz przepraszam ! :(
      Ale i tak miałam zamiar czeka, bo te rozdziały naprawdę mi się podobają :)

      Usuń
  3. Kocham tego bloga <3 nie chcę żebyście przestały pisać, dlatego mogę czekać nawet 2 miesiące tylko żebyście go nie usuwały <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłyście już pisać nowy rozdział? Jeśli mogę chciałabym być informowana @love_leerroy Dzięki z góry :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tego bloga, wiec mogę czekać długo na nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej... nie przejmuj się tymi komentarzami. Ja rozumiem, że poprostu nie macie weny. :) Sama przez to przechodziłam. :D I wiem, że to marne pocieszenie, ale ja Was nie zostawie :D Czytam tego bloga od 3 rozdziału i będę czytała do końca <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że dodajcie szybko rozdział, bo właśnie miałam usunąć tego bloga z zakładek. Myślałam że nie będzie już pisać tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Bez urazy, ale czytałaś w ogóle to co napisałam?

      Usuń
    2. Tak, przepraszam cię za ten komentarz. Tak to jest gdy czytasz za dużo fanfiction i komentarze piszesz w złych miejscach.... Jeszcze raz, bardzo cię przepraszam i po prostu jestem nieogarnięta :(

      Usuń
    3. Ja pierdole zajebista groźba, jak chcesz to usuwaj nkt cie tu nie trzyma, mysle ze nikt sie nie przejmie. Wyrozumiali czytelnicy zostaną :)

      Usuń
    4. Tylko że to nie groźba....

      Usuń
  9. Znalazłam twojego Bloga dopiero wczoraj i przeczytałam wszystkie rozdziały.!Jest świetny nie przejmuj sie tymi komentarzami,bo jesteś świetna w pisainu! <3 Ja moge długo czekać na następny rozdział.!Ja też na moim blogu nie mam weny do pisania...Kocham tego bloga ii będe codziennie sprawdzać czy sie pojawiły nowy rozdział!!Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham i czekam z niecierpliwością na następny rozdział...
    oczywiście wolałabym żeby były dodawane częściej, ale wolę żeby były rzadziej niż żebyście usuneły tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wasz blog jest cudowny! :))
    Moglybyscie informowac mnie o rozdzialach na tt??? @luvmyniallers

    OdpowiedzUsuń
  12. ale żeby od 2 miesięcy nie było kolejnego... -,-

    OdpowiedzUsuń
  13. No ale to przesada!!!!! Czekamy ponad 2 miesiące...

    OdpowiedzUsuń
  14. I jeszcze jeden i jeszcze dwa
    To za ile miesięcy kolejny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy bedzie nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dajcie jakiś znak życia.. Proszę
    Jeśli nie piszecie chciałabym porzucić ten blog, bo po co on mi. Ale wiedzcie, że tego nie zrobię, ponieważ jest on naprawdę fajny i szkoda by mi go było zostawić, i pewnie wielu czytelników zgodzi się z moją opinią.
    Więc, albo blog zostanie usunięty "bo nie macie czasu" lub weny, albo dajcie jakiś znak życia : nowy rozdział, czy jakakolwiek notka.
    Pozdrawiam,
    @kammxoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu !! Zachowujecie się jak jakieś napalone dziwki które nie uprawiały s*** przez pare miesięcy .. Jest szkoła, sprawdziany, prace w domu i wgl i również brak weny więc poczekajmy troszkę ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozumiem, nic na siłę. Nie zwracajcie uwagi na te wszystkie złe opinie. Weny! :)
    Jeśli pozwolisz, zostawiam link do siebie http://psychiczna-pulapka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  20. Przepraszam za spam.

    Hej!
    Jestem Lottie, Lottie Tomlinson.
    Tak TA Tomlinson. Jestem siostrą Louisa z One Direction.
    Mam 17 lat i małe kłopoty z rodzicami...ale czy czy to moja wina że na nic mi nie pozwalają?
    Naszczeście Lou postanowił zabawić się w dobrego brata i przeprowadzam się do niego, a dokładniej to jadę w trasę z One Direction.

    http://lottie-at-tour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ej dodaj następny rozdział bo nie wytrzymam z ciekawości.jestes genialna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. dodajcie nowyy proszę !!! od lutego nic nie było to już 5 miesięcy rozumiem że nie ma weny , ale bez przesady laskii ! błagam o nowy !

    OdpowiedzUsuń
  23. Superr blog znalazłam go przedwczoraj i zakochałam sie w tej historii doceniam waszą pracę i wcale nie zawalacie z rozdziałami !!!! Już was kocham :)) czekam na więcej , pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny, minęło już trochę czasu od tego jak zakochałam się w tym blogu i nie mam się zamiaru odkochiwać! :) Proszę dajcie kolejny rozdział pliisss <3 Trzymam kciuki i błagam nawet nie myślcie o zawieszeniu bloga, bo jest on świetny. Wystarczy spojrzeć na wyświetlenia bloga. Same się nie nazbierały prawda? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejciu, proszę Was. Napiszcie coś. Przeczytałam całego bloga w godzinę, jest na serio dobry. PROOOOOOSZĘ. Musicie to kontynuować. /Summer.

    OdpowiedzUsuń
  26. Blagam dodajcie coś. Jesteście zacgeNIALLne. Proszę. ♥♡Wenus♥♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest super ale mogłybyście dodać :) wiem że brak weny i wgl ale to już jest przesada od lutego nic a ja już nie moge się doczekać co bd dalej :* Kochane Dodajcie Coś <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest jakiś kontakt z adminkami?
    Naprawdę chciałabym to czytać, bo nie ma zbyt wiele FF o Liam'ie. ;-;
    Proszę Was, dziewczyny, naprawdę, zróbcie to dla nas, jestem pewna, że przez te 7 miesięcy wena Wam wróciła.

    OdpowiedzUsuń
  29. No ok rozumiem ze sa rzadko rozdzialy, czasem nawet co miesiac tak jak wspomnialyscie.. Ale jeden rozdzial na pol roku to chyba lekkie przegiecie nie sadzicie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny ten ff. Szkoda jakby miał się skończyć:'(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ej no co Wy ! Proszę piszcie dalej :) uzależniłam się od niego *----*

    OdpowiedzUsuń